5.0
based on 79 reviews

Great service , beautiful nails in a nice ambient atmosphere

Anna - about 2 years ago
Azzari - about 2 years ago

Zeer vriendelijke vrouw die weet wat ze doet! Ze legt ook uit wat je nodig hebt en hoe ze het kan behandelen.

Jesslinda - about 2 years ago

Het warme “welkom “begint het al mee schoon. ! Thee koekjes muziek ,lieve dame erg bekwaam
Een fantastische manicure +ik kwam met
Echt een P handen en nagels binnen verwaarloosd
Ging weg als nieuw mooi gemanicuurd alles er . Op en eraan dank je wel heeel blij mee ik verheug me op de vlgde behandeling. Yvonne

Yvonne - about 2 years ago

Elke keer weer een feestje om bij Fravia de voetjes te doen heerlijk gezellig en lief mens
Xx verheug me op de volgende x

Dorothy - about 2 years ago

Ik had een afspraak bij Fravia. Ze is professioneel end ontzettend vriendelijk.

Yegané - over 2 years ago

Excellent service, very recommended.

Monica - over 2 years ago

The best!

Imane - over 2 years ago

Fue toda una experiencia bonita Dios bendiga hoy y siempre sus mano.

Yenifer Carolina Madrid Varela - over 2 years ago

Top vrouw, die je voeten goed verwend. Ik geniet nog steeds van mijn zachte voetjes. Je bent een zeee goede gastvrouw. Ik vond het super gezellig

Mireille - over 2 years ago